Vi anbefaler at du reklamerer så raskt som mulig, og innen fristen for det som vil være naturlig at mangelen på produktet burde bli oppdaget. Synlig skade på emballasje eller manko som gjelder frakt/transport må meldes umiddelbart og senest innen 7 dager etter mottatt levering. Om en ikke melder inn innen 7 dager vil muligheten til erstatning bortfalle, eller reduseres.
For å sikre en rask og korrekt behandling av transportskader eller en reklamasjon ber vi deg om å fylle ut meldeskjemaet nedenfor. Ved å oppgi så detaljert informasjon som mulig, desto raskere vil behandlingstiden bli.
Det er spesielt viktig å legge ved bilder slik at vi får et godt underlag for å vurdere en eventuell erstatning. Om du benytter mobiltelefon kan bildene hentes rett fra kamera eller galleri.
NB! Ta bilde av skadet emballasje ved transportskade. Monter ikke et skadet produkt! Dersom det ikke er til å unngå, fotografer produktet før montering.
Langlo er opptatt av å beskytte dine personopplysninger i henhold til norsk lov. Vi ber kun om personlige opplysninger som er nødvendig for å kunne respondere på innsendt reklamasjon eller innsendt melding om transportskade. Informasjon som sendes inn vil kun bli delt med involverte i ditt kjøp, og kun for det formål å følge opp din henvendelse. Les gjerne mer i vår personvernerklæring.